11 fit επαγγέλματα που δεν είχες φανταστεί ποτέ!

Έχεις παρατηρήσει ποτέ το δικέφαλο ενός σερβιτόρου που κρατάει ένα δίσκο φορτωμένο με πιάτα; Έχεις σκεφτεί πότε τις αντοχές που χρειάζεται μια νοσοκόμα;

Υπάρχουν εκατομμύρια δουλειές στον κόσμο, όμως οι 11 που ακολουθούν, απαιτούν καλύτερη φυσική κατάσταση από όση θα περίμενες κανείς!

«Υπάρχει σίγουρα συσχετισμός ανάμεσα στην καθημερινή εργασία του καθενός και στην άσκηση», δηλώνει ο πιστοποιημένος Strength and Conditioning Coach, John Caparrotta. «Αν, για παράδειγμα, σερβίρεις παγωτά, ενεργοποιείς κυρίως τους μυς στην περιοχή του ώμου. Οπότε οι ασκήσεις ενδυνάμωσης σίγουρα θα βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά σου στο σερβίρισμα παγωτού!».

Εκτός από τους εργαζόμενους σε μαγαζιά με παγωτό, υπάρχουν πολλές δουλειές, που ενώ δεν τους φαίνεται, απαιτούν καλή φυσική κατάσταση. Hint: Δεν θα βρείτε personal trainers ή πυροσβέστες σε αυτή τη λίστα.

Όταν σχεδιάζει κάποιο workout, ο Caparrotta εστιάζει στις βασικές μυϊκές ομάδες που ενεργοποιεί κάποιος καθημερινά. «Αν έκανα προπόνηση με έναν ειδικό αποκατάστασης τοπίων, θα περίμενα να είναι εξαιρετικός στο Farmers Carry, χάρη στη δυνατή λαβή του», εξηγεί.

Εσύ έχεις αυτό που χρειάζεται για να ανταπεξέλθεις σε αυτές τις -παραδόξως- fit δουλειές;

« Υπάρχουν πολλές δουλειές που δεν σχετίζονται παραδοσιακά με το fitness, αλλά, άμα το σκεφτείς, απαιτούν καλή φυσική κατάσταση», λέει η fitness instructor Chelsea McLeod για τις παρακάτω 11 θέσεις εργασίας.

Αυτές οι ασκήσεις θα σου δείξουν πώς κινούνται τα χέρια σου όταν είσαι σερβιτόρος και σηκώνεις δίσκους όλη μέρα ή πώς είναι τα πόδια σου, μετά από ώρες που ανεβαίνεις και κατεβαίνεις στο φορτηγό.

Μπορεί παράλληλα να βελτιώσουν την απόδοσή σου στη δουλειά!

«Αν ένας σερβιτόρος μπορεί να κουβαλήσει ένα δίσκο με πιάτα πάνω από κεφάλι του, βάρους 10-13 κιλών, και μετά να κάνει την άσκηση «Waiter’s Walk» με 22-27 κιλά, τότε θα γίνει καλύτερος στη δουλειά του», υπογραμμίζει ο Caparrotta.

 

1. Σερβιτόρος: Waiter’s Walk – 3-4 sets, 20-35 μέτρα περπάτημα (ανά χέρι)

waiter

 

2. Φωτογράφος event: Lunges, 3-4 sets, 12-15 επαναλήψεις

photographer

 

3. Κτηνίατρος: Goblet Squat, 2-4 sets, 6-10 επαναλήψεις

vet

 

4. Κούριερ: Skater Squats, 3-4 sets, 4-6 επαναλήψεις

courrier

 

5. Παρκαδόρος: Step-ups- 2-4 επαναλήψεις, 6-10 reps (ανά πόδι). Χρησιμοποίησε ένα ψηλό σκαλί για να αυξήσεις την αντοχή και να κάνεις προσομοίωση ενός ψηλού οχήματος

valet

 

6. Παιδαγωγός: Burpees, 2-4 sets, 10-15 επαναλήψεις

day-care

 

7. Νοσοκόμος: Τρέξιμο σε σκάλες, αύξηση της αντοχής- 4-6 γύροι, 3-5 ορόφους

nurse

 

8. Εργαζόμενος σε παγωτατζίδικο: Single-arm Dumbbell Row, 2-4 sets, 6-10 επαναλήψεις

ice-cream

 

9. Εργαζόμενος σε μανάβικο: Dumbbell Deadlift, 3-4 sets, 6-10 επαναλήψεις

grocery

 

10. Golf Caddy: Medicine Ball Carry, 2-3 sets, 50 μέτρα (ανά ώμο)

golf

 

11. Σκουπιδιάρης: Single-Legged Deadlift, 2-3 sets, 5-8 επαναλήψεις

trash-collector