H All-Star ομάδα της Reebok Classic σε παρακινεί να είσαι ΕΣΥ


 
Υπάρχουν άνθρωποι που δεν φοβούνται να εκφραστούν. Που δεν συμβιβάζονται. Που με τον τρόπο ζωής τους διαμορφώνουν τάσεις. Είναι πρωτοπόροι του στιλ, δημιουργούν τέχνη και κάθε τους δήλωση μετράει.

H Reebok Classic, για τη νέα της παγκόσμια εκστρατεία “Always Classic”, συγκέντρωσε μια ομάδα τέτοιων ανθρώπων, καλλιτεχνών και influencers από διαφορετικά background. Αναρωτιέσαι ποιο είναι το κοινό χαρακτηριστικό τους; Είναι πάντα ο εαυτός τους, χωρίς να απολογούνται. Η εκστρατεία κινείται γύρω από τα παπούτσια Classic Leather, Workout, Freestyle και Club C που αποτελούν την ιδανική επιλογή όσων τολμούν, κατακτούν νέα όρια και δεν καθορίζονται από ταμπέλες.

Τη δεκαετία του ’80 η Reebok είχε κυρίαρχη θέση στα γυμναστήρια, ενώ στα 90s «βγήκε στο δρόμο» με κλασικές γραμμές που την καθιέρωσαν στη sneaker κοινότητα. Το αίσθημα αφοσίωσης των καταναλωτών που δημιουργήθηκε τότε για τα Reebok Classic, συνεχίζει να αναπτύσσεται ακόμα και σήμερα.
 

 
«Η Reebok, κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης πορείας της, κατακτά διαρκώς νέα όρια. Η εκστρατεία Always Classic δεν αποτελεί εξαίρεση. Τα πρόσωπά της είναι άνθρωποι πρωτοπόροι, τολμηροί, αυθεντικοί· ορίζουν ξανά, με τους δικούς τους όρους την έννοια Classic και μας καλούν όλους να κάνουμε το ίδιο» λέει ο Todd Krinsky, General Manager των Reebok Classics. Η εκστρατεία εξερευνά νέους τρόπους για να είναι κανείς Classic: δυναμικός χαρακτήρας, ειλικρινή συναισθήματα, εκκεντρικό στιλ. Διασημότητες όπως η Ariana Grande, η Gigi Hadid, και ο Lil Yachty είναι μερικά από τα μέλη της ομάδας των Reebok Classic που μοιράζονται με τον κόσμο την ιστορία τους και εξηγούν τι σημαίνει για αυτούς η έννοια Classic. «Classic είναι ό,τι συμβαίνει τώρα και θα συνεχίσει να είναι πηγή έμπνευσης και στο μέλλον» αναφέρει η Gigi Hadid.
 

 
Η εκστρατεία δεν περιορίζεται σε εμβληματικούς influencers. Πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα και ζητά τη βοήθεια ταλαντούχων δημιουργών και φωτογράφων προκειμένου να αποτυπώσει την ουσία του να είναι κανείς Classic. Στη νέα καμπάνια συναντάμε Reebok Classic παπούτσια από τα 80s και τα 90s, όπως το Classic Leather, το Workout, το Freestyle και το Club C. Νέα, αποκλειστικά videos για το κάθε ένα από αυτά θα κυκλοφορήσουν ταυτόχρονα με το λανσάρισμά τους μέσα στο 2018. Οι ξεχωριστοί άνθρωποι που συμμετέχουν στην καμπάνια Always Classic αλλάζουν το παιχνίδι με το να είναι απλά και μόνο ο εαυτός τους. Ασταμάτητοι, γενναίοι και αληθινοί – είναι πάντα Classic.

 

Τι σημαίνει Classic για σένα; Πες μας κάνοντάς μας tag στο Facebook (@Reebok) και στο instagram (@reebokgreece)!