3 Beach Workouts για την επόμενη σου επίσκεψη στην παραλία

Οι ημέρες στην παραλία είναι αδιαμφισβήτητα μερικές από τις καλύτερες του καλοκαιριού… αλλά είναι παράλληλα και από τις πιο μεγάλες.

Από το να ξεκινήσεις νωρίς για να βρεις μία από τις λίγες θέσεις parking μέχρι το να μείνεις μέχρι αργά για να απολαύσεις το ηλιοβασίλεμα, για πολλούς, η επίσκεψη στην παραλία γεμίζει γρήγορα ολόκληρη την ημέρα.

Επιπλέον, συνυπολόγισε πως οι ώρες που θα περάσεις κάτω από τον ήλιο εύκολα κάνουν τις ώρες στο γυμναστήριο να μοιάζουν με μακρινή σκέψη. Κι όμως, ο Reebok trainer και επτά φόρες αγωνιζόμενος στα CrossFit Games, Spencer Hendel, υποστηρίζει πως και τα δύο μπορούν να συνυπάρξουν.

…και ποιος μπορεί να αντισταθεί στον συνδυασμό μαυρίσματος και γράμμωσης;

„Πολλοί μένουν πάντα στο γεγονός ότι δεν έχουν τον κατάλληλο εξοπλισμό“, μας λέει ο Hendel. „Δεν τον χρειάζεσαι!“, συνεχίζει, παρατηρώντας πως το να μην έχεις αλτήρες ή εξοπλισμό γυμναστηρίου μαζί σου στην παραλία δε θα κάνει απαραίτητα το workout σου λιγότερο αποτελεσματικό.

„Πρέπει απλά να είσαι δημιουργικός“, συμπληρώνει ο Hendel. „Έχεις ψυγειάκι γεμάτο μπύρες; Συγχαρητήρια, έχεις τα βάρη που χρειάζεσαι. Κοίτα τα αντικείμενα γύρω σου… σχεδόν κάθε φορά, σίγουρα κάτι θα σου χρησιμεύσει ως εξοπλισμός“.

Για την περίπτωση της παραλίας, ο Hendel μπήκε στη δημιουργική αυτή διαδικασία μόνο για εσένα! Σχεδίασε τρία εύκολα beach workouts, χρησιμοποιώντας τα αντικείμενα που θα έχεις σίγουρα μαζί σου – ένα ψυγειάκι, μία πετσέτα και μία ξαπλώστρα.

Και ενώ τα workouts μπορεί να φαίνονται εύκολα, ο Hendel, ο οποίος προφανώς τα έχει εκτελέσει και τα τρία, επιβεβαιώνει ότι δεν είναι ‚παίξε γέλασε‘.

„Αυτά τα τρία workouts είναι σχεδιασμένα για να εκτελούνται σε μέγιστη ένταση“, μας λέει. „Κανείς δε θέλει να θυσιάσει όλη του την ημέρα στην παραλία, γι’αυτό και πρόσεξα να είναι μικρής διάρκειας.“

„Δε θα σου πάρουν πάνω από 10 λεπτά το κάθε ένα, αλλά εάν τα εκτελέσεις στην απαιτούμενη ένταση, τα λεπτά που θα μπορέσεις να αντέξεις τελικά θα είναι 10. Οπότε, δώσ’τα όλα από την αρχή“.
 

Workout 1: Keep It ‘Cool’

21-15-9:
Καθίσματα με το ψυγειάκι
Burpee jump overs πάνω από το ψυγειάκι


 

Workout 2: Ασκήσεις με το βάρος του σώματος στην παραλία

21-18-15-12-9-6-3:
Air squats, με τη βοήθεια της ξαπλώστρα με στόχο να διαβεβαιώνεσαι ότι είσαι παράλληλα με το έδαφος
Pushups με τα πόδια στο ψυγειάκι
Κοιλιακούς


 

Workout 3: Γίνε ένα με το περιβάλλον

10 minute AMRAP (όσες περισσότερες επαναλήψεις μπορείς)
10 μέτρα προβολές ανάμεσα σε προκαθορισμένα σημεία
100 μέτρα sprint μέχρι τη θάλασσα και πάλι πίσω
Bonus: Στον τελευταίο γύρο, απλά βούτα!

 

Σε πείσαμε να κάνεις ένα από τα workouts; Κάνε μας στο Facebook (@Reebok) και στο instagram (@reebokgreece) & πες μας πώς πήγε!