Oι Dance coaches Gio Pap & Π. Κατσαούνος σε προετοιμάζουν για το 1ο Xchallenge της σεζόν!

Μικρά μυστικά και συμβουλές, ώστε να έρθετε έτοιμοι για όλα!

 

blogdance

 

Οι Gio Pap και Παναγιώτης Κατσαούνος σε υποδέχονται στο 1ο Reebok Xchallenge του φθινοπώρου για ένα απαιτητικό Dance Marathon στην Αθήνα. Οι δυο certified trainers με εξειδίκευση σε Group Training και πολλές ώρες Dance Aerobic χορογραφιών στα πόδια τους, θα δοκιμάσουν τα όρια σου σε ένα απαιτητικό, αλλά άκρως διασκεδαστικό δίωρο χορού.

 

Συμβουλές για πριν την προπόνηση

Θα χρειαστείς όλη σου την ενέργεια για να ανταπεξέλθεις, γι’ αυτό κατανάλωσε ένα θρεπτικό γεύμα 2 -3 ώρες πριν την προπόνηση, ενώ μισή ώρα νωρίτερα φάε κάτι που θα σου δώσει ενέργεια, όπως μια μπάρα δημητριακών.
Εκτός όμως από ενέργεια και όρεξη θα χρειαστείς και τον κατάλληλο εξοπλισμό!
Ο χορός σημαίνει κίνηση – έντονη κίνηση, ελεύθερη κίνηση. Γι’ αυτό, φρόντισε να φοράς άνετα ρούχα που θα διευκολύνουν.
Εκτός από ρούχα, εξίσου σημαντικό ρόλο παίζουν τα παπούτσια, καθώς θα πρέπει να σου προσφέρουν σταθερότητα, αλλά και ευελιξία στην κίνηση, προστασία από κραδασμούς και καλή εφαρμογή στο πόδι, όπως ακριβώς κάνουν τα εξειδικευμένα παπούτσια για Dance της Reebok, Hayasu.

 

Κατά τη διάρκεια του workout

Μπορεί η χορογραφία να σου φανεί δύσκολη, όμως μην αγχώνεσαι!
Το σημαντικό είναι να περάσεις καλά, όχι να πατήσεις σωστά όλα τα βήματα. Άκου προσεκτικά τις οδηγίες του Gio Pap και του Παναγιώτη Κατσαούνου και μην κάνεις απότομες κινήσεις. Φρόντισε να κάνεις μαλακές, σίγουρες κινήσεις ώστε να μην έχεις θέμα τραυματισμού.

 

Μετά το workout

Μην παραλείψεις τις διατάσεις. Βοηθάνε στην ταχύτερη αποκατάσταση των μυών και σε προστατεύουν από τραυματισμούς. Ακόμα, πιες πολύ νερό για να ενυδατωθείς! Ο οργανισμός σου το έχει ανάγκη.

 

Και το κυριότερο:

Φέρε την καλύτερή σου διάθεση, γιατί στο #ReebokXchallenge Dance θα περάσουμε απλά super!