Χριστούγεννα στο πατρικό σου; Έχουμε την ιδανική προπόνηση!

Η μυρωδιά της φρεσκοψημένης τυρόπιτας της μαμάς, οι ερωτήσεις της γιαγιάς για το πότε θα παντρευτείς, ο κακός ύπνος στο παιδικό κρεβάτι που είναι, πια, πολύ μικρό για σένα. Αν τα παραπάνω σου ακούγονται οικεία, τότε σίγουρα βρίσκεσαι στο πατρικό σου σπίτι.

Επιστρέφοντας σπίτι για τις γιορτές είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα φας περισσότερο φαγητό και θα το παρακάνεις με τα γλυκά. Μπαίνεις στον πειρασμό να κακομάθεις τον εαυτό σου και να το μετανιώσεις μερικές ώρες αργότερα.

Για να «κάψεις» αυτό το φαγητό πρέπει να γυμναστείς. Μείνε ήσυχος, έχουμε τη λύση για σένα. Και γιατί όχι; Για τους συγγενείς σου! Η γυμνάστρια της Reebok κι οκτώ φορές Reebok CrossFit Games αθλήτρια Annie Thorisdottir ετοίμασε μια μοναδική σειρά ασκήσεων που γίνονται στο σαλόνι και θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις fit ακόμα και την περίοδο των Χριστουγέννων!

Είναι fun, δεν χρειάζονται κανένα εξοπλισμό και το κάθε μέλος της οικογένειας, ανάλογα με τη φυσική του κατάσταση, μπορεί να τις κάνει στο δικό του ρυθμό και με όση ένταση θέλει!

«Μετά από μια πτήση ή ένα πολύωρο ταξίδι με το αυτοκίνητο το να κάτσεις είναι ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις στο σώμα σου. Με λίγο stretching και κίνηση το βοηθάς να επανέλθει σε μια καλή κατάσταση και αισθάνεσαι καλύτερα σχεδόν αμέσως» λέει χαρακτηριστικά η Annie.

Είσαι έτοιμος να ακολουθήσεις τις συμβουλές της; Πάρε την ξαδέρφη σου ή τον αδερφό σου, μετακινήστε το τραπεζάκι του σαλονιού και πείτε τα νέα σας κάνοντας squats!
 

Good mornings

 

Για να ζεσταθείς, μείνε όρθιος με τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι σου. Λύγισε το σώμα σου φέρνοντας το στήθος σου μπροστά και προσπάθησε να σχηματίσεις γωνία 90 μοιρών με τα πόδια σου. Αν χρειαστεί, κράτησε τα γόνατά σου ελαφρώς λυγισμένα. Φέρε το σώμα σου στην αρχική του θέση.
 

Jumping lunges

 

Κάνε ένα βήμα μπροστά ενεργοποιώντας το στήθος και τους κοιλιακούς σου. Λύγισε το πίσω πόδι σου μέχρι το γόνατο να ακουμπήσει στο έδαφος. Στη συνέχεια, πήδα αλλάζοντας πόδια στον αέρα και προσγειώσου με τα πόδια σου να βρίσκονται σε αντίθετη θέση από αυτήν που ξεκίνησες.
 

Pistol squats

 

Βρες έναν καναπέ ή μια καρέκλα. Κάθισε κρατώντας το ένα σου πόδι τεντωμένο ψηλά και το άλλο να πατάει σταθερά στο πάτωμα. Στη συνέχεια, σήκω κρατώντας το τεντωμένο σου πόδι στον αέρα καθ’ όλη τη διάρκεια της κίνησης.
 

Mountain climbers

 

Ξεκίνα σε θέση «σανίδα» με τους ώμους ακριβώς επάνω από τα χέρια σου και κρατώντας τους γοφούς σου κάτω. Λύγισε με ένταση εναλλάξ το κάθε σου πόδι προς το στήθος σου φροντίζοντας να ελέγχεις την κάθε σου κίνηση.
 

Pike pushups

 

Σε αυτή την παραλλαγή των push-ups ξεκίνα με τα πόδια σου ανοιχτά σε σχήμα “V” και τα χέρια σου σταθερά στο έδαφος, λίγο πιο ανοιχτά από τους ώμους σου. Λύγισε το σώμα σου μπροστά μέχρι το κεφάλι σου να ακουμπήσει το έδαφος. Στη συνέχεια, φέρε το σώμα σου στην αρχική του θέση.
 

Thrusters

 

Βρες δύο μπουκαλάκια νερό, βιβλία ή ελαφριά αντικείμενα του σπιτιού. Με τους αγκώνες σου ανασηκωμένους κράτα τα αντικείμενα αυτά στο ύψος των ώμων σου και λύγισε τα γόνατά σου. Στη συνέχεια, τέντωσέ τα προκειμένου να επανέλθεις στην αρχική σου θέση, σηκώνοντας ταυτόχρονα τα χέρια σου πάνω από το κεφάλι σου μέχρι να τα τεντώσεις τελείως.
 

Shoulder taps

 

Ξεκίνα σε θέση «σανίδα». Σήκωσε το δεξί σου χέρι από το έδαφος, ακούμπησε τον αριστερό σου ώμο και ακούμπησέ το ξανά στο έδαφος. Επανέλαβε φέρνοντας το αριστερό σου χέρι στο δεξί σου ώμο. Όσο κουνάς τα χέρια σου φρόντισε να κρατάς το υπόλοιπο σώμα σου σταθερό.
 

Πώς σκοπεύεις να γυμναστείς στο πατρικό σου σπίτι φέτος τις γιορτές; Πες μας κάνοντάς μας tag στο Facebook (@Reebok) και στο instagram (@reebokgreece)!