Ώστε πιστεύεις ότι δεν μπορείς να χορέψεις

Όλοι έχουμε βρεθεί σε αυτή τη θέση. Μπαίνεις στο μάθημα χορού για πρώτη φορά, κοιτάς τριγύρω όλους όσους κάνουν ζέσταμα και βιαστικά πηγαίνεις στην πίσω σειρά.

Σκέφτεσαι, ‘Τί κάνω εγώ εδώ; Αφού δεν μπορώ να χορέψω!’

Αλλά αυτό είναι το σημείο που κάνεις λάθος.

Για όλους εσάς που έχετε πει ότι δεν έχετε ρυθμό ή οι γοφοί σας ‘απλά δεν μπορούν να κινηθούν έτσι,’ αυτό το άρθρο είναι για εσάς.

H Les Mills Master Trainer, Rachel Newsham, εκπαιδεύτρια της ομάδας χορού Sh’bam, κατανοεί πλήρως τον παράγοντα ντροπή.
 

 
‘Όχι μόνο κρίνουν τον εαυτό τους, αλλά προσπαθούν να συγκριθούν με συναθλητές, παρατηρώντας αυτό που βλέπουν στον καθρέφτη,’ λέει για τα μέλη των τάξεών της.

Ποια είναι η συμβουλή της Newsham για να εξαφανίσεις το άγχος στα μαθήματα χορού;

‘Πάρε την απόφαση να αντιπαρέλθεις την κριτική των άλλων και του εαυτού σου και δέξου την κατάσταση ως έχει – κάνεις κάτι καινούριο, κάτι ευχάριστο και κάτι στο οποίο θα γίνεις καλύτερος μόνο αν δουλέψεις περισσότερο,’ τονίζει.

‘Η διαφορά ανάμεσα σε ένα χορευτή και σε έναν μη χορευτή είναι η πίστη στον εαυτό του.’

Αντί να σε κάνει να νοιώθεις ανασφαλής λόγω της πιθανής ‘έλλειψης κινήσεων’, ο χορός είναι ένας τέλειος τρόπος για να ενισχυθεί η αυτοπεποίθησή σου.

‘Άνθρωποι με διαφορετικούς σωματότυπους και μεγέθη στέκονται ο ένας δίπλα στον άλλο, γεμάτοι με χαμόγελα και περνάνε υπέροχα,’ σημειώνει’. Πώς μπορείς να μην έχεις αυτοπεποίθηση όταν κοιτάς γύρω σου και όλοι ξεχειλίζουν από χαρά, καθώς σε βλέπουν να χορεύεις δίπλα τους;’

Η Newsham λέει ότι το Sh’bam ειδικότερα, είναι μια κατηγορία που σου επιτρέπει να χορέψεις με τον δικό σου τρόπο. Έτσι, όσοι το δοκιμάζουν για πρώτη φορά, αισθάνονται ασφαλείς μέσα στο στούντιο.

‘Η αυτοπεποίθηση είναι μεταδοτική. Το περιβάλλον είναι τόσο υποστηρικτικό, σε όλα τα επίπεδα – όλα επιτρέπονται και όλα ενθαρρύνονται, έτσι ώστε ποτέ κανείς να μην είναι λάθος’, προσθέτει.
Οπότε, άφησε τους προβολείς να πέσουν επάνω σου την επόμενη φορά που θα είσαι σε ένα club, γιατί αφού μάθεις αυτές τις 4 Sh’bam κινήσεις για αρχάριους, θα κατακτήσεις σίγουρα την πίστα!
 

1. Three Step Drag and Drop

Βήμα προς τα αριστερά, τα δάχτυλα των ποδιών να δείχνουν προς τα μπροστά, μετατόπισε το βάρος προς τα πίσω, στη συνέχεια κάνε ένα βήμα μπροστά ξανά και μετά σύρε το πίσω πόδι ώστε να βρει το μπροστινό με ένα μικρό πήδημα. Σπρώξε και τα δύο χέρια μακριά από το σώμα σου, με τις παλάμες να δείχνουν προς τα έξω.
 

2. Hip Wiggle, Arm Push and Snap

Λύγισε τα γόνατα, πίεσε το γοφό προς τα δεξιά, ‘λύσε’ το δεξί χέρι και τώρα πέτα το γοφό προς τα αριστερά και ξανά προς τα δεξιά και σταμάτα. Επανέλαβε κουνώντας τον αριστερά, δεξιά, αριστερά δεξιά και ξανά.
 

Συνδυασμός των Κινήσεων 1 & 2.

Κάνε τις κινήσεις ένα και δύο μαζί, απλά μη σταματάς!
 

3. Περπάτησε πίσω και σπρώξε

Περπάτησε προς τα πίσω, αριστερά, δεξιά, αριστερά, δεξιά, σπρώχνοντας τα χέρια προς τα έξω και κουνώντας τα – σα να λες ‚όχι’.
 

4. Walk Forward and Shoulder Hand Swag

Περπάτησε προς τα μπροστά – αριστερά, δεξιά, αριστερά, δεξιά, με τις παλάμες στραμμένες προς τα κάτω, τα χέρια ίσια, οι καρποί στο γοφό, περίστρεψε τα χέρια προς τα έξω σα να λες ‘όχι’ και κούνα τους ώμους προς τα έξω ενώ περπατάς.
 

Full Routine

 

Αυτές είναι ιδανικές κινήσεις για νέους χορευτές γιατί συμπεριλαμβάνουν περπάτημα και ρυθμό – και μιλώντας για ρυθμό εννοούμε την συνολική κίνηση του σώματος, όπου το τελευταίο απορροφά το beat με το δικό σου τρόπο.
 
Έχεις δοκιμάσει αυτές τις Les Mills κινήσεις; Δείξ’τες μας, κάνοντάς μας tag στο Facebook (@Reebok) και στο instagram (@reebokgreece)!