Αυτή την άνοιξη προπονήσου σαν pro και βελτίωσε την ταχύτητά σου

 

 
Ο στόχος είναι να είσαι ο καλύτερος. Αυτό σημαίνει πρωινό τρέξιμο, βάρη αργά το βράδυ, ή και δυο προπονήσεις την ίδια ημέρα. Όταν προπονείσαι τόσο σκληρά αισθάνεσαι ότι το σώμα σου βρίσκεται στην καλύτερη του κατάσταση κάθε ημέρα.

Με τα Fast Flexweave της Reebok μπορείς να προπονηθείς σαν τους αγαπημένους σου αθλητές. Ευκαιρία για ανανεωμένες ανοιξιάτικες προπονήσεις!

«Το να κάνεις ασκήσεις για να βελτιώσεις μόνο την ταχύτητά σου θα σε φτάσει μέχρι ένα συγκεκριμένο σημείο», λέει ο Luis Badillo, Jr, φαινόμενο του Instagram και προπονητής. «Για να ενισχύσεις την ταχύτητά σου θα πρέπει να δυναμώσεις, να γίνεις πιο εκρηκτικός και ευέλικτος. Μόνο έτσι θα καταφέρεις να είσαι ένας ολοκληρωμένος αθλητής».

Το πρόγραμμα προπόνησης που προτείνει είναι ο ιδανικός συνδυασμός ασκήσεων running και δύναμης που θα σε βοηθήσουν να αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο τον χρόνο της προπόνησής σου και να πετύχεις τα καλύτερα αποτελέσματα.

Δες παρακάτω πώς να ‘ανεβάσεις’ την ανοιξιάτικη προπόνησή σου σε… επαγγελματικό επίπεδο.

Δευτέρα: Σύμφωνα με τον Badillo, Jr., δεν μπορείς να αποκτήσεις εκρηκτική δύναμη εάν δεν σηκώσεις πολλά βάρη. Οι αγαπημένες του ασκήσεις περιλαμβάνουν power cleans, hang cleans, deadlifts και calf raises και θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις τη δύναμη που χρειάζεσαι για να γίνεις απίστευτα γρήγορος.

Τρίτη: Τα πάντα για τους κοιλιακούς και τα χέρια σου. Κάνε μια σειρά από planks, superhero arm-leg raises και Russian twists ενώ κάθεσαι στο έδαφος-κράτα τα χέρια και τα πόδια σου στον αέρα και κούνησε τα προς αντίθετες κατευθύνσεις. Συνέχισε μέχρι να νιώσεις ένα «κάψιμο» στους κοιλιακούς σου. Μετά, κάνε μια σειρά από pushups για ενδυνάμωση του κορμού σου.

Bonus: Κάνε ένα sprint ladder. Και όταν ο Badillo Jr. λέει sprint εννοεί ότι πρέπει να δίνεις το 110% του εαυτού σου σε όλη τη διάρκειά του. Για αυτό το drill προτείνει μια sprinting σκάλα 90 μέτρων, που θα γίνει 74 μέτρα, μετά 55, μετά 36 και τέλος 18 μέτρα. Όταν ολοκληρώσεις ξεκινάς από την αρχή. Το κλειδί σε αυτή την άσκηση είναι να μετράς τον χρόνο που κάνεις.

«Πρέπει να είσαι σίγουρος ότι για την ίδια απόσταση θα κάνεις τον ίδιο χρόνο και τις δύο φορές. Το κλειδί αυτής της άσκησης είναι η συνέπεια».

Τετάρτη: Speed drills. Καμία έκπληξη εδώ: οι ασκήσεις ευκινησίας είναι πολύ σημαντικές. Ο Badillo Jr. προτείνει τις εξής τέσσερις:

Δύο πόδια μέσα, δύο πόδια έξω: Με μία σκάλα μπροστά σου, βάλε και τα δυο σου πόδια μέσα στο πρώτο «κουτί», πήδα βγάζοντας τα δύο πόδια έξω, σε αντίθετες κατευθύνσεις. Συνέχισε μέσα-έξω μέχρι να τελειώσει η σκάλα.

Low hurdle drill: Πάρε μπροστά σου ένα χαμηλό step και πήδα από πάνω του κρατώντας τα γόνατά σου ψηλά.

Figure-8 cone drill: Βάλε δύο κώνους μπροστά σου και πέρνα ανάμεσά τους γρήγορα σχηματίζοντας το σχήμα «Οκτώ».

Δύο πόδια μέσα και πάνω στη σκάλα: Βάλε τα πόδια σου μέσα στη σκάλα και πήδα δύο σκαλοπάτια μπροστά, μετά έξω, στη συνέχεια μπροστά κοκ.

Πέμπτη: Τα πάντα για τους κοιλιακούς και τα χέρια σου. Συν μια sprint ladder!

Παρασκευή: Κάνε βάρη που θα ενδυναμώσουν το κάτω μέρος του κορμού σου.

Σάββατο: Κάνε τις ασκήσεις ταχύτητάς ξανά. Μπορείς να προσθέσεις και μερικές ασκήσεις bleacher stairs.

Κυριακή: Ενεργητική ξεκούραση-Ο Badillo, Jr. συστήνει yoga ή έναν περίπατο στην παραλία.

 

Εσύ τι προπόνηση θα ακολουθήσεις αυτή την άνοιξη; Πες μας κάνοντάς μας tag στο Facebook (@Reebok) και στο instagram (@reebokgreece)!