Το τέλειο workout για εσένα που σπουδάζεις στο εξωτερικό (και όχι μόνο!)

Οι περισσότεροι το αποκαλούν ‘ένα ταξίδι ζωής’… και πολύ καλά κάνουν. Εάν είσαι ένας από τους τυχερούς φοιτητές που ξεκίνησαν σπουδές στο εξωτερικό, τότε σίγουρα θα απολαμβάνεις ήδη νέες γεύσεις και θα εξερευνείς νέες γειτονιές.

Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς. Υπάρχουν τόσα πολλά να δεις και να κάνεις όσο ζεις στο εξωτερικό, που πολλές φορές η άσκηση μπαίνει σε δεύτερη μοίρα.

Σύμφωνα με την Ashleigh Lawrence – η οποία ζει σε έναν από τους πιο γνωστούς φοιτητικούς προορισμούς, το Λονδίνο – η λύση είναι απλή: Ενσωμάτωσε την προπόνησή σου στις βόλτες που έτσι κι αλλιώς θα κάνεις για να δεις τα αξιοθέατα της πόλης.

‘Βρες παγκάκια και πάρκα και άσε τη φαντασία σου ελεύθερη,’ εξηγεί η Lawrence. ‘Υπάρχουν πολλά είδη ασκήσεων που μπορείς να κάνεις παντού και να παραμείνεις fit!’

Παρακάτω η Lawrence σου δείχνει οκτώ απλές ασκήσεις για αρχή. Τον μόνο εξοπλισμό που θα χρειαστείς είναι η πόλη γύρω σου.

Βαθιά καθίσματα για τους τρικέφαλους

Βρες ένα παγκάκι ή καρέκλα και κάτσε πλάτη προς αυτό. Με τα χέρια τοποθετημένα στο ύψος των ώμων, κράτα την πλάτη σου κοντά στο παγκάκι, λύγισε τους αγκώνες και κατέβασε το σώμα κατά μήκος του εδάφους. Όταν οι αγκώνες φτάσουν σε σωστή γωνία, πίεσε προς τα επάνω, στην αρχική σου θέση.

Box Jumps

Αν σε εξυπηρετεί το ίδιο (σταθερό) σημείο, μπορείς να το αξιοποιήσεις και ως box για την παρακάτω άσκηση. Με πρόσωπο προς το παγκάκι, λύγισε τα γόνατα και πήδηξε ψηλά & προς τα εμπρός. Προσπάθησε να προσγειωθείς σταθερά και τα γόνατά σου να ‘δείχνουν’ προς τα έξω. ‘Συμβουλή μου είναι πάντα, μετά το άλμα, να κατεβαίνεις και όχι να πηδάς στην αρχική σου θέση, ώστε να αποφύγεις τραυματισμούς’, μας λέει η Lawrence.

Προβολές

Η τέλεια άσκηση για τους γλουτούς – μπορείς να κάνεις προβολές ακόμα κι όταν περπατάς από το ένα σημείο στο άλλο. Κάνε ένα βήμα μπροστά με το στήθος στητό και σφιγμένους τους κοιλιακούς και λύγισε το άλλο πόδι μέχρι να ακουμπήσει το έδαφος. Προσπάθησε να ρίχνεις το βάρος στο μπροστινό πόδι, πάντα σφίγγοντας τους γλουτούς.

Mountain Climbers

Κάτσε σε στάση σανίδα, με τους ώμους ακριβώς στο ίδιο ύψος με τα χέρια και κράτησε τους γοφούς προς τα κάτω. Φέρε το ένα πόδι μετά το άλλο μπροστά, διατηρώντας συνεχόμενα υψηλή ένταση και τον έλεγχο στην κίνηση.

Squats

Με τις φτέρνες τοποθετημένες στο έδαφος και τους ώμους ελαφριά προς τα έξω, κάνε squat προς τα κάτω. Κράτα στήθος και κορμό σφιχτά. Αφού πλησιάσεις χαμηλά προς το έδαφος, σήκω πάλι σε όρθια θέση. Όσο πιο χαμηλά φτάσεις, τόσο πιο πολύ θα το «νιώσεις» μετά σε γλουτούς και τετρακέφαλους.

Squat Jumps

Για να ανέβουν λίγο οι παλμοί, δοκίμασε και τα squat jumps. Κάνεις το squat σου κανονικά και καθώς επιστρέφεις στην αρχική σου θέση, προσθέτεις και ένα εκρηκτικό άλμα μόλις προσγειωθείς – σιγουρέψου ότι πατάει όλο το πέλμα σου και όχι μόνο τα δάχτυλα.

Pushups

Μια διαφορετική εκδοχή του κλασικού pushup, με τη βοήθεια ενός πάγκου: Με πρόσωπο στο παγκάκι & τα χέρια πάνω του στο ύψος των ώμων, πίεσε, ενώ ταυτόχρονα κρατάς τους γλουτούς, τα γόνατα και τα δάχτυλα σε ευθεία και τον κορμό σου σφιχτό. Κατά τη διάρκεια των επαναλήψεων, κράτησε τους αγκώνες σου κοντά στο σώμα σου.

Hill Sprints

Ξέρουμε ότι σ’ αρέσουν τα ψηλά σημεία & η θέα τους, οπότε σίγουρα θα ευχαριστηθείς τα hill sprints. Ξεκίνα από το κάτω μέρος του λόφου και κάνε sprint μέχρι την κορυφή. Επίστρεψε περπατώντας για αποθεραπεία μεταξύ των επαναλήψεων.

 

Ελπίζουμε να σου αλλάξαμε λίγο τη διάθεση για άσκηση κατά τη διάρκεια των σπουδών σου στο εξωτερικό. Πες μας αν έχεις ξεκινήσει ήδη, κάνοντάς μας tag στο Facebook (@Reebok) και στο instagram (@reebokgreece)!