Κάνε την προπόνησή σου στην παραλία και ζήσε το καλοκαίρι σου στο max!

Καμία καλοκαιρινή δραστηριότητα δεν συγκρίνεται με το να περνάς την ημέρα σου στην παραλία!

Μόνος ή με παρέα, το μυστικό για να τα περάσεις τέλεια είναι να πας νωρίς, να κάτσεις στο σημείο που σου αρέσει και να φύγεις αργά. Έτσι όμως, μάλλον, δεν έχεις χρόνο για να πας στο γυμναστήριο.

Ο GOAT του CrossFit, Rich Froning έχει την ιδανική λύση για να σε βγάλει από τη δύσκολη θέση: Φέρε το γυμναστήριο στην άμμο!

«Κοντά στο γυμναστήριό μου υπάρχει μια λίμνη. Πολύ συχνά παίρνω τους μαθητές μου και πάμε εκεί για το WOD μας. Όταν βρεθώ σε κάποια παραλία, συνήθως κάνω το ίδιο», αναφέρει.

Η κολύμβηση είναι η ιδανική γυμναστική για ολόκληρο το σώμα, ενώ όταν κολυμπάς στη θάλασσα, τα κύματα ανεβάζουν το level δυσκολίας!

«Κάθε προπόνηση στην παραλία πρέπει να περιλαμβάνει κολύμβηση. Είσαι δίπλα στο νερό, απλά μπες μέσα! Το κολύμπι γυμνάζει ολόκληρο το σώμα και, μιας και η κολύμβηση στη θάλασσα δεν είναι εφικτή όλο το χρόνο, θέλω να επωφελούμαι όσο περισσότερο μπορώ τους καλοκαιρινούς μήνες», συμπληρώνει.

Σου προτείνει όμως να μην μείνεις μόνο στο νερό. Στην άμμο κρύβονται πολλές δυνατότητες για workout!

«Δεν χρειάζεται να μεταφέρεις βαρύ εξοπλισμό στην παραλία. Μπορείς να κάνεις ένα πλήρες workout συνδυάζοντας κολύμβηση, τρέξιμο και ασκήσεις που βασίζονται στο βάρος του σώματός σου», μας λέει.

Ο Froning μαζί με τους φίλους του και trainers Spencer Hendel και Austin Malleolo πήγαν στην παραλία, έκαναν το workout τους και σου το εξηγούν με απλά βήματα! Και επειδή, όπως και να έχει, η μέρα στην παραλία χρειάζεται και διασκέδαση, το πλήρες workout που σου προτείνουν διαρκεί μόλις 20 λεπτά!
 

20 λεπτά προπόνηση με max. επαναλήψεις

 
Κολύμβηση
 

 
Όταν κολυμπάς στην θάλασσα είναι δύσκολο να μετρήσεις ακριβώς την απόσταση που κάνεις. Βρες μια σημαδούρα και κολύμπησε μέχρι εκεί! Το προτεινόμενο στιλ κολύμβησης είναι το ελεύθερο.
 
30 push-ups
 

 
Όταν τελειώσεις το κολύμπι, βγες στην ακτή και κάνε 30 push-ups. Μην ξεχνάς ότι το στήθος σου πρέπει να ακουμπάει σχεδόν την άμμο!
 
Lunges
 

 
Ξεκινώντας από στάση προσοχής, φέρε το ένα πόδι σου μπροστά κρατώντας το στήθος σου ψηλά ενώ σφίγγεις τους κοιλιακούς σου. Λύγισε το πίσω πόδι σου μέχρι το γόνατό σου να ακουμπήσει την άμμο. Γύρνα στην αρχική σου θέση χωρίς να κουνήσεις το πίσω πόδι.
 
30 air squats
 

 
Πριν μπεις ξανά στο νερό κάνε 30 air squats. Τα πόδια σου πρέπει να είναι ανοιχτά σε όσο περίπου είναι το άνοιγμα των ώμων σου. Αργά, λύγισε τα γόνατά σου κρατώντας το σώμα σου όρθιο και τα πέλματά σου καρφωμένα στην άμμο.

Θυμήσου ότι οι γοφοί σου πρέπει να κατεβαίνουν πιο χαμηλά από τα γόνατά σου.

Όταν τελειώσεις με τον πρώτο γύρο, συνέχισε τις επαναλήψεις μέχρι να συμπληρώσεις 20 λεπτά. Δες τον πρώτο γύρο των Froning, Hendel και Malleolo στο παρακάτω video.
 

 

 

Επειδή και το outfit σου «μετράει», μπες εδώ και ανακάλυψε όλη την καλοκαιρινή συλλογή της Reebok!