Πώς να τονώσεις τα χέρια σου για τα πιο “hot” στυλ του καλοκαιριού

Η μόδα φέτος το καλοκαίρι «επιβάλλει» αμάνικα μπλουζάκια, μπλουζάκια με τους ώμους εκτεθειμένους και και tops που δένουν στο λαιμό.

Για εσένα που έχεις ‘περάσει’ όλο το χειμώνα σου στο γυμναστήριο, αυτή είναι η δική σου (και του δικέφαλού σου) στιγμή για να λάμψετε!

Και αυτή η ‘off the shoulder’ μόδα είναι η τέλεια δικαιολογία για να αναδείξεις τα γραμμωμένα χέρια σου και τους σχηματισμένους σου ώμους, για τους οποίους έχεις δουλέψει τόσο πολύ.

Η Lisa Bankston, Master Trainer των Les Mills, μας εξηγεί ότι η προπόνηση με βάρη είναι ο μόνος τρόπος για να δυναμώσεις αυτόν τον τύπο μυών.

‘Πρέπει να τους δώσεις φόρμα πριν φτάσεις στο σημείο να τους δείξεις, και τα βάρη είναι ο ευκολότερος τρόπος για να κάνεις κάτι τέτοιο,’ μας λέει. ‘Tα Les Mills workouts, ειδικότερα το BODYPUMP και το Grit Strength, είναι σχεδιασμένα με σκοπό να σε βοηθάνε να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα.’

Είτε προσπαθείς να γραμμώσεις πριν φτάσει το καλοκαίρι, είτε απλά θέλεις αυτή την έξτρα παραπάνω ενδυνάμωση, πριν ακολουθήσεις το trend του ‘off the shoulder’, η Bankston προτείνει αυτές τις πέντε ασκήσεις για να τονώσεις τα χέρια σου!
 

1. Triple dead row

Λύγισε τα γόνατα και ρίξε το βάρος προς τα πίσω. Φέρε τη μπάρα μέχρι τα γόνατα, σπρώχνοντας προς τα εμπρός το ισχίο και τράβηξέ την προς τα επάνω, μέχρι να έρθει σε ευθεία με τον αφαλό. Κατά τη διάρκεια της άσκησης, κράτησε τους αγκώνες προς τα πίσω και φέρε τη μπάρα πάλι κάτω, μέχρι τα γόνατα. Κάνε 3 επαναλήψεις, επέστρεψε στην αρχική σου θέση και επανέλαβε.


 

2. Bicep Curl with Plate

Ξεκίνα με το να σηκώνεις τις πλάκες κατά μήκος των χεριών. Κράτα τους αγκώνες σου κοντά στο σώμα, γύρισε τις προς το μπροστινό μέρος των ώμων και επανάφερέ τις κάτω.


 

3. Tricep Dips

Τοποθέτησε τα χέρια, στο ύψος των ώμων, κατά μήκος ενός τραπεζιού ή πάγκου. Επέκτεινε τα πόδια προς τα μπροστά, έτσι ώστε να είναι λυγισμένα και ίσιωσε κατά μήκος των χεριών. Λύγισε τους αγκώνες αργά και κατέβασε το σώμα σου προς το έδαφος, όταν φτάσεις προς το τέλος της κίνησης, σπρώξε αργά προς τα επάνω για να επανέλθεις στην αρχική σου θέση.


 

4. Tricep Push Ups

Ξάπλωσε στο έδαφος σε στάση σανίδα με τα χέρια κατά μήκος των ώμων. Κατέβασε το σώμα προς το έδαφος μέχρι το στήθος σου να φτάσει στο μήκος των αγκώνων. Έπειτα, σπρώξε το σώμα σου στην αρχική του θέση χρησιμοποιώντας μόνο τα χέρια σου.


 

5. Plate Snatch

Ξεκίνα σε όρθια στάση και κράτα τα βάρη μπροστά σου κατά μήκος των χεριών. Μετά, με μια ολοκληρωμένη κίνηση, πήδα μπροστά με τα πόδια σε squat και σήκωσε τα βάρη πάνω από το κεφάλι. Μείνε. Αμέσως μετά κάνε αλματάκι, ώστε να έρθεις στην αρχική σου θέση.

 

Έχεις δοκιμάσει αυτές τις πέντε ασκήσεις για να γραμμώσεις τα χέρια σου, αυτό το καλοκαίρι; Πες μας κάνοντάς μας tag στο Facebook (@Reebok) και στο instagram (@reebokgreece)!