WHAT’S IT’S LIKE TO BE A WOMAN IN A MAN’S WORLD

 

H καμπάνια της Reebok από το 2001 “It’s a Woman’s World” επιστρέφει ανανεωμένη και παρουσιάζει 5 γυναίκες ‘powerhouses’!

 


 
Από τα ‘80s, η Reebok πηγαίνει κόντρα στα standards, ‘παίζει’ με το απροσδόκητο, αλλά κυρίως, δίνει φωνή και δύναμη στις γυναίκες. Έτσι, το 2001, βγήκε η καμπάνια με το πιο bold tagline ever: It’s A Women’s World. Μία από τις πιο εμβληματικές διαφημίσεις της καμπάνιας αυτής, παρουσίαζε μία παγκοσμίως γνωστή αθλήτρια, συνοδευόμενη από τις λέξεις: It’s A Man’s World (διαγραμμένη)… Έφερε τα πάνω-κάτω, ‘γκρέμισε’ τα στερεότυπα και, ακόμα και 20 χρόνια μετά, είναι πολύ relevant.
 

Reebok Archive, 2001

 
To comeback της καμπάνιας, λοιπόν, είναι γεγονός! Αυτή τη φορά, σε συνεργασία με πέντε μοναδικές, δυναμικές γυναίκες, οι οποίες, μέσα από δικές τους καθημερινές ιστορίες, εξηγούν τι σημαίνει να είσαι γυναίκα – όχι μόνο στον κόσμο των sneakers, αλλά και της μουσικής, των τεχνών κ.α.

Γνώρισέ τες: Η Director of Marketing & Creative Strategist της Crush Lovely, Jazerai Allen-Lord, η μουσική παραγωγός WondaGurl, η καλλιτέχνιδα και illustrator Distortedd, η συγγραφέας & ακτιβίστρια Kimberly Drew, και η ιδιοκτήτρια του sneaker blog Girl on Kicks, Sanne Poeze.
 

 
Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ‘ξανά συστήνονται’ μερικά από τα πιο αγαπημένα Classics: Club C, Classic Leather, Workout Plus, όλα με το διαγραμμένο ‘It’s A Man’s World’.
 

 
Για την Drew, η ιδέα της ‘διαγραφής’ του “It’s a Μan’s World” είναι εξαιρετική και υπογραμμίζει αυτό το τόσο δυνατό statement. “Είναι symbol of progress/σύμβολο της εξέλιξης, κάτι γίνεται, κάτι φαίνεται να κινείται… είναι σημαντικό να νιώθεις, να βιώνεις τις αλλαγές της σημερινής πραγματικότητας”.

Η Poeze ακόμα πιστεύει ότι υπάρχει ανάγκη να αποδείξει ποια πραγματικά είναι. Ιδιαίτερα στον κόσμο των sneakers. Μέσα από την καμπάνια, έχει την ευκαιρία να αναδειχθεί και να εμψυχώσει άλλες γυναίκες.
 

 
“Θέλω οι γυναίκες να μην δικαιολογούνται για τη θηλυκότητά τους”, μας λέει.

Και η Distortedd συμφωνεί. Όταν πρόκειται για την τέχνη της και το πόσο την παίρνουν στα σοβαρά, έρχεται αντιμέτωπη με πολλές προκλήσεις, αλλά είναι πεπεισμένη ότι θα αφήσει το στίγμα της και θα ξεπεράσει κάθε εμπόδιο. “Η γραφιστική είναι ανδροκρατούμενη. Παρόλα αυτά, δεν το βάζω κάτω… με τίποτα!”
 

 
Οι βιομηχανίες της μουσικής & της διασκέδασης έχουν επίσης δυσκολίες για τις γυναίκες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα. Η WondaGurl δεν αφήνει αυτές τις σκέψεις να την βγάλουν από το δρόμο που έχει χαράξει:”Tα beats μου είναι η ζωή μου και τα κάνω όσο καλά όσο ο καθένας εκεί έξω”.

Oι γυναίκες συνεχίζουν να αγωνίζονται για ίσες ευκαιρίες, κάνουν αισθητή την παρουσία τους σε πολλούς κλάδους και είναι πάντα ενωμένες με στόχο να κάνουν τη διαφορά. “Μία λέξη μπορεί να περιγράψει αυτό που κάνουμε: disruptive”, υπογραμμίζει η Lord.
 

To check out the entire unisex collection before it’s out click!