Τips του coach Νίκου Πολιά για το Xchallenge Running!

Χρήσιμες συμβουλές για σωστή προετοιμασία, και όχι μόνο!

 

1stevent

 

Ο Νίκος Πολιάς σε περιμένει για το πρώτο ReebokXchallenge στο Ηράκλειο της Κρήτης. Ο καταξιωμένος δρομέας που έχει συμμετάσχει σε πάνω από 30 μαραθωνίους και καταρρίψει πανελλήνια ρεκόρ, θα σε κατατάξει σε μια από τις 3 ομάδες δυναμικότητας, ανάλογα με το επίπεδο εμπειρίας και τις αντοχές σου, ώστε να ολοκληρώσεις ένα «διαφορετικό» run 5χλμ.

 

Συμβουλές για πριν την προπόνηση

Επειδή η κούραση είναι δεδομένη, φρόντισε να κοιμηθείς σωστά και να αποφύγεις την έντονη άσκηση την προηγούμενη ημέρα. Αντίστοιχα, πρέπει να έχεις ενέργεια, γι’ αυτό κατανάλωσε ένα θρεπτικό γεύμα 2 -3 ώρες πριν την προπόνηση, και 500 ml νερού 1 ώρα πριν την προπόνηση.
Βασικό στοιχείο του running είναι η ελεύθερη κίνηση, γι’ αυτό είναι σημαντικό να φοράς τα σωστά ρούχα, τα οποία θα επιτρέπουν στο σώμα σου να «αναπνέει».
Ακόμα σημαντικότερο ρόλο όμως παίζουν τα παπούτσια καθώς θα πρέπει να προσφέρουν ταυτόχρονα άνεση, προστασία αλλά και εξαιρετική εφαρμογή κάτι που σίγουρα διαθέτει το νέο μοντέλο ΖPump Fusion 2.5 της Reebok, το οποίο χάρη στην ειδική του αντλία, προσαρμόζεται στο πέλμα σου, ενώ ταυτόχρονα σε προστατεύει αποτελεσματικά από τους κραδασμούς.

 

Κατά τη διάρκεια του workout

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι θα πρέπει να αναπνέουν με έναν συγκεκριμένο τρόπο όταν τρέχουν. Όμως, έτσι εμποδίζεις το τρέξιμό σου. Ανέπνευσε ελεύθερα από τη μύτη και το στόμα, αφήνοντας τον οργανισμό σου να κανονίσει το ρυθμό. Βέβαια καλό είναι στην αρχή να ακολουθήσεις ένα αργό τέμπο, αποφεύγοντας τις υψηλές ταχύτητες και το έντονο λαχάνιασμα.
Παράλληλα, φρόντισε να ενυδατώνεσαι τακτικά με μικρές ποσότητες νερού. Μην περιμένεις να διψάσεις, γιατί αυτό σημαίνει ότι ο οργανισμός σου «ξεμένει» από αποθέματα.

 

Μετά το workout

Μην παραλείψεις τις διατάσεις. Βοηθάνε στην ταχύτερη αποκατάσταση των μυών και σε προστατεύουν από τραυματισμούς.

 

Και το κυριότερο:
Διασκέδασέ το! Έλα παρέα με τους φίλους σου, να περάσουμε καλά.